dc.contributor.author |
Пургіна, Алла |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-09T14:34:03Z |
|
dc.date.available |
2021-02-09T14:34:03Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Пургіна А. Діагностика психологічної готовності педагогів закладу дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Алла. Пургіна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 109 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4316 |
|
dc.description.abstract |
У зв’язку зі змінами в освітній галузі щодо реалізації принципу доступності якісної освіти для усіх верств населення, зокрема для осіб з обмеженими можливостями здоров’я, у навчальних закладах України введена інклюзивна форма навчання. Питання інклюзії варто розглядати не тільки в аспекті створення доступного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні. Жоден з них не має відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії. Питання психологічної готовності працівників закладів дошкільної освіти працювати з дітьми з ООП мало вивчене через те, що інклюзивна освіта почала впроваджуватись там не так давно у порівнянні із загальноосвітніми закладами. Мета: визначити рівні психологічної готовності педагогів ЗДО здійснювати інклюзивну діяльність. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Діагностика психологічної готовності педагогів закладу дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзії |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |