Abstract:
У зв’язку зі змінами в освітній галузі щодо реалізації принципу доступності якісної освіти для усіх верств населення, зокрема для осіб з обмеженими можливостями здоров’я, у навчальних закладах України введена інклюзивна форма навчання. Питання інклюзії варто розглядати не тільки в аспекті створення доступного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні. Жоден з них не має відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії. Питання психологічної готовності працівників закладів дошкільної освіти працювати з дітьми з ООП мало вивчене через те, що інклюзивна освіта почала впроваджуватись там не так давно у порівнянні із загальноосвітніми закладами. Мета: визначити рівні психологічної готовності педагогів ЗДО здійснювати інклюзивну діяльність.