dc.contributor.author |
Булигіна, Анастасія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-09T14:41:37Z |
|
dc.date.available |
2021-02-09T14:41:37Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Булигіна А. І. Корекція порушень артикуляціної мотрики у дітей дошкільного віку з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Анастасія Ігорівна Булигіна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4318 |
|
dc.description.abstract |
Педагоги різних країн накопичили великий досвід, який дозволяє зробити висновок про те, що розвиток комунікації при розладі аутистичного спектру є головною проблемою на шляху до адаптації і соціалізації дитини. Зважаючи на це, за останні десятиліття вітчизняними і зарубіжними дослідниками були виділені різні підходи, спрямовані на поліпшення формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з РАС. На сучасному етапі розвитку української держави одним із пріоритетних напрямків національної політики виступає модернізація освіти щодо забезпечення всебічного гармонійного розвитку особистості дитини. Відомо, що основною умовою особистісного та психічного розвитку дитини є збереженість мовленнєвої функції або, у випадку мовленнєвої патології, корекція та розвиток усіх її структурних компонентів як повноцінного засобу спілкування. Мета дослідження полягає у розробці, науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці психолого-педагогічних умов та корекційно-розвивальної методики формування мовленнєвої активності у дітей з аутистичними порушеннями старшого дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція порушень артикуляціної моторики у дітей дошкільного віку з розладами спектру аутизму |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |