Аннотации:
Педагоги різних країн накопичили великий досвід, який дозволяє зробити висновок про те, що розвиток комунікації при розладі аутистичного спектру є головною проблемою на шляху до адаптації і соціалізації дитини. Зважаючи на це, за останні десятиліття вітчизняними і зарубіжними дослідниками були виділені різні підходи, спрямовані на поліпшення формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з РАС. На сучасному етапі розвитку української держави одним із пріоритетних напрямків національної політики виступає модернізація освіти щодо забезпечення всебічного гармонійного розвитку особистості дитини. Відомо, що основною умовою особистісного та психічного розвитку дитини є збереженість мовленнєвої функції або, у випадку мовленнєвої патології, корекція та розвиток усіх її структурних компонентів як повноцінного засобу спілкування. Мета дослідження полягає у розробці, науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці психолого-педагогічних умов та корекційно-розвивальної методики формування мовленнєвої активності у дітей з аутистичними порушеннями старшого дошкільного віку.