dc.contributor.author |
Мосніцька, Анастасія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-09T14:44:30Z |
|
dc.date.available |
2021-02-09T14:44:30Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Мосніцька А. О. Формування словотворення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Анастасія Олександрівна Мосніцька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 99 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4319 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку науки словотворення розглядають як особливий вид мовленнєво-мисленнєвої діяльності, що має низку базових операцій: операцію виділення та розпізнавання морфеми на слух зі слова, що звучить, і операцію інтеграції (тобто включення) словотвірної частки у склад нового (похідного) слова. Засвоєння морфологічної системи словотворення припускає оволодіння дитиною цілоъ низки дій та операцій із мовними знаками.Процес засвоєння граматичної будови мовлення у дітей відбувається нерівномірно. Мовлення дітей закономірно супроводжується різноманітними порушеннями граматичних норм, які в дошкільній лінгводидактиці отримали «типових граматичних помилок» які є не стійкими та з розвитком мовлення зникають. У дітей з загальним недорозвиненням мовлення «типові граматичні помилки» є сталі та потребують логопедичної допомоги. Метою дослідження є теоретично обґрунтувати та експериментально вивчити та охарактеризувати специфіку розвитку словотворення дітей із загальним недорозвиненням мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування словотворення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |