Аннотации:
На сучасному етапі розвитку науки словотворення розглядають як особливий вид мовленнєво-мисленнєвої діяльності, що має низку базових операцій: операцію виділення та розпізнавання морфеми на слух зі слова, що звучить, і операцію інтеграції (тобто включення) словотвірної частки у склад нового (похідного) слова. Засвоєння морфологічної системи словотворення припускає оволодіння дитиною цілоъ низки дій та операцій із мовними знаками.Процес засвоєння граматичної будови мовлення у дітей відбувається нерівномірно. Мовлення дітей закономірно супроводжується різноманітними порушеннями граматичних норм, які в дошкільній лінгводидактиці отримали «типових граматичних помилок» які є не стійкими та з розвитком мовлення зникають. У дітей з загальним недорозвиненням мовлення «типові граматичні помилки» є сталі та потребують логопедичної допомоги. Метою дослідження є теоретично обґрунтувати та експериментально вивчити та охарактеризувати специфіку розвитку словотворення дітей із загальним недорозвиненням мовлення.