Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мосніцька, Анастасія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-09T14:44:30Z | |
dc.date.available | 2021-02-09T14:44:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мосніцька А. О. Формування словотворення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Анастасія Олександрівна Мосніцька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4319 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку науки словотворення розглядають як особливий вид мовленнєво-мисленнєвої діяльності, що має низку базових операцій: операцію виділення та розпізнавання морфеми на слух зі слова, що звучить, і операцію інтеграції (тобто включення) словотвірної частки у склад нового (похідного) слова. Засвоєння морфологічної системи словотворення припускає оволодіння дитиною цілоъ низки дій та операцій із мовними знаками.Процес засвоєння граматичної будови мовлення у дітей відбувається нерівномірно. Мовлення дітей закономірно супроводжується різноманітними порушеннями граматичних норм, які в дошкільній лінгводидактиці отримали «типових граматичних помилок» які є не стійкими та з розвитком мовлення зникають. У дітей з загальним недорозвиненням мовлення «типові граматичні помилки» є сталі та потребують логопедичної допомоги. Метою дослідження є теоретично обґрунтувати та експериментально вивчити та охарактеризувати специфіку розвитку словотворення дітей із загальним недорозвиненням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування словотворення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |