Короткий опис(реферат):
Завдання педагога полягає у створенні умов для повноцінного психічного і фізичного розвитку особистості, яка підростає. У сучасному світі значно зросла кількість дітей, які від народження мають проблеми розвитку. Усунення порушень звукової сторони мовлення базується на ретельному логопедичної обстеженні дітей. Ефективність логопедичної роботи знаходиться в тісному зв’язку з анатомічним та функціональним станом мовленнєвого апарату. Велике значення надається також психофізичному стану дитини, її поведінці та особистості в цілому. З урахуванням цього постає необхідність у використанні індивідуальних програм інтенсифікації розвитку мовлення у дошкільників з незрощенням твердого піднебіння. Мета дослідження: теоретично проаналізувати психолого-педагогічну літературу з теми дослідження, провести дослідження комунікативних навичок у дітей з незрощенням твердого піднебіння та розробити експериментальну програму інтенсифікації розвитку мовлення у дошкільників з незрощенням твердого піднебіння.