dc.contributor.author |
Князюк, Галина Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-12T12:28:17Z |
|
dc.date.available |
2021-02-12T12:28:17Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Князюк Г. Г. Особливості корекції мовленнєвого розвитку дітей раннього віку засобами ігротерапії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Галина Григорівна Князюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 102 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4372 |
|
dc.description.abstract |
Основними досягненнями, які визначають розвиток психіки дитини в ранньому дитинстві є: оволодіння тілом і мовою, а також розвиток предметної діяльності. Серед особливостей спілкування дитини цього віку можна виділити те, що дитина починає входити в світ соціальних відносин. Це відбувається завдяки зміні форм спілкування з дорослими. У предметної діяльності через спілкування з дорослими створюється основа для засвоєння значень слів і зв’язування їх з образами предметів і явищ. Колишня раніше ефективної форма спілкування з дорослими (показ дій, управління рухами, вираз бажаного за допомогою жестів і міміки) ставати вже недостатньою. Зростаючий інтерес дитини до предметів, їх властивостей і дій з ними спонукає його постійно звертатися до дорослих. Але звернутися до них він може тільки опанувавши мовним спілкуванням. У процесі навчання і соціального виховання дитини незалежно від тієї чи іншої дидактичної або особистісно розвиваючої мети завжди виникає система взаємовпливу між дорослим і дитиною, в основі якої лежить певний рівень взаємосприйняття і побудови відносин, де важливу роль відіграє стиль педагогічного спілкування. Мета дослідження – розробити методи корекційно-попереджувального впливу при порушеннях мови дітей раннього віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості корекції мовленнєвого розвитку дітей раннього віку засобами ігротерапії |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |