dc.contributor.author |
Завальна, Юліана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-12T12:42:49Z |
|
dc.date.available |
2021-02-12T12:42:49Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Завальна Ю. В. Формування номінативного словника у дітей з розладами аутичного спектру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Юліана Володимирівна Завальна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4375 |
|
dc.description.abstract |
На сьогоднішній день в Україні збільшується кількість дітей з розладом аутичного спектру (надалі РАС). І все більше виникає потреба у надані якісної корекційно-розвиткової та навчально-виховної роботи. Порушення мовленнєвого аспекту – відноситься до тріади порушень дітей з РАС, а тому посідає важливе місце у детальному вивченні. Становлення процесу мовлення залежить від об’єму та якості словникового запасу дитини. Номінативний словник є його складовою частиною. Він слугує для встановлення комунікаційних зв’язків з іншими людьми, вивчення навколишнього, розвитку вищих психічних функцій, особистісного розвитку. Чим більше слів знаходиться у розпорядженні дитини, тим точніше і легше їй буде висловлюватися, виражати свої почуття і емоції. Мета дослідження: розробка методики формування номінативного словника у дошкільників з розладами аутистичного спектру. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування номінативного словника у дітей з розладами аутичного спектру |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |