Аннотации:
На сьогоднішній день в Україні збільшується кількість дітей з розладом аутичного спектру (надалі РАС). І все більше виникає потреба у надані якісної корекційно-розвиткової та навчально-виховної роботи. Порушення мовленнєвого аспекту – відноситься до тріади порушень дітей з РАС, а тому посідає важливе місце у детальному вивченні. Становлення процесу мовлення залежить від об’єму та якості словникового запасу дитини. Номінативний словник є його складовою частиною. Він слугує для встановлення комунікаційних зв’язків з іншими людьми, вивчення навколишнього, розвитку вищих психічних функцій, особистісного розвитку. Чим більше слів знаходиться у розпорядженні дитини, тим точніше і легше їй буде висловлюватися, виражати свої почуття і емоції. Мета дослідження: розробка методики формування номінативного словника у дошкільників з розладами аутистичного спектру.