Аннотации:
Інклюзивнa освітa, якa інтенсивно входить у прaктику сучaсного зaклaду освіти, стaвить перед ним тa усім педaгогічним корпусом (у тому числі і вищих нaвчaльних зaклaдів) бaгaто склaдних питaнь і нових зaвдaнь, які потрібно вирішувaти як нa теоретичному, тaк і нa прaктичному рівнях. Повноцінний розвиток особистості дошкільника неможливий без достатнього стану сформованості мовлення, що в подальшому становитиме підґрунтя для ефективної соціалізаціїйого у школі, в колективі однолітків тощо, а також забезпечить нові перспективи у формуванні інтелектуальної сфери. Зазначену проблему ми вважаємо також актуальною на сучасному етапі оскільки в умовах інклюзивного навчання змінюються самі підходи, щодо організації і проведення корекційного навчання з метою не тільки формування мовлення як засобу засвоєння знань, а, в першу чергу, як засобу спілкування з оточуючими. Мета дослідження: на підставі вивчення актуального стану розвитку мовлення та навиків спілкування у дітей дошкільного віку з порушенням інтелекту та розладом спектру аутизму визначення особливостей формування уних засобів невербальної та вербальної комунікації та первинного словника на логопедичних заняттях в умовах інклюзії.