Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Куц, Ірина Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T12:46:42Z | |
dc.date.available | 2021-02-12T12:46:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Куц І. С. Формування мовлення у дошкільників з порушенням інтелекту та розладом спектру аутизму в умовах інклюзії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Ірина Степанівна Куц. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4376 | |
dc.description.abstract | Інклюзивнa освітa, якa інтенсивно входить у прaктику сучaсного зaклaду освіти, стaвить перед ним тa усім педaгогічним корпусом (у тому числі і вищих нaвчaльних зaклaдів) бaгaто склaдних питaнь і нових зaвдaнь, які потрібно вирішувaти як нa теоретичному, тaк і нa прaктичному рівнях. Повноцінний розвиток особистості дошкільника неможливий без достатнього стану сформованості мовлення, що в подальшому становитиме підґрунтя для ефективної соціалізаціїйого у школі, в колективі однолітків тощо, а також забезпечить нові перспективи у формуванні інтелектуальної сфери. Зазначену проблему ми вважаємо також актуальною на сучасному етапі оскільки в умовах інклюзивного навчання змінюються самі підходи, щодо організації і проведення корекційного навчання з метою не тільки формування мовлення як засобу засвоєння знань, а, в першу чергу, як засобу спілкування з оточуючими. Мета дослідження: на підставі вивчення актуального стану розвитку мовлення та навиків спілкування у дітей дошкільного віку з порушенням інтелекту та розладом спектру аутизму визначення особливостей формування уних засобів невербальної та вербальної комунікації та первинного словника на логопедичних заняттях в умовах інклюзії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування мовлення у дошкільників з порушенням інтелекту та розладом спектру аутизму в умовах інклюзії | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |