dc.contributor.author |
Колбіна, Дарина Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-15T08:15:07Z |
|
dc.date.available |
2021-02-15T08:15:07Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Колбіна Д. М. Розвиток творчого мислення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Дарина Михайлівна Колбіна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 108 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4379 |
|
dc.description.abstract |
Всебічний та гармонійний розвиток дитини виступає ключовим завданням сучасного дошкілля. В умовах інклюзивної освіти це має відношення до організації освітньо-виховного процесу дітей з порушеннями мовлення (Н. Гаврилова, С. Конопляста, Т. Сак, Н. Пахомова, М. Шеремет та ін.). Оскільки діти старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення переважно вступають до навчання в загальноосвітні школи, то вони потребують цілеспрямованої корекційно-розвивальної роботи щодо подолання загального недорозвитку мовлення та розвитку мислення, оскільки саме це стає запорукою успішного навчання у школі. Сьогодення вимагає формування особистості, здатної до творчої діяльності, творчого мислення під час вирішення практичних задач. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на розвиток творчого мислення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток творчого мислення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |