Аннотации:
Всебічний та гармонійний розвиток дитини виступає ключовим завданням сучасного дошкілля. В умовах інклюзивної освіти це має відношення до організації освітньо-виховного процесу дітей з порушеннями мовлення (Н. Гаврилова, С. Конопляста, Т. Сак, Н. Пахомова, М. Шеремет та ін.). Оскільки діти старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення переважно вступають до навчання в загальноосвітні школи, то вони потребують цілеспрямованої корекційно-розвивальної роботи щодо подолання загального недорозвитку мовлення та розвитку мислення, оскільки саме це стає запорукою успішного навчання у школі. Сьогодення вимагає формування особистості, здатної до творчої діяльності, творчого мислення під час вирішення практичних задач. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на розвиток творчого мислення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.