ElarK-PNU

Розвиток творчого мислення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колбіна, Дарина Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-02-15T08:15:07Z
dc.date.available 2021-02-15T08:15:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Колбіна Д. М. Розвиток творчого мислення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Дарина Михайлівна Колбіна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 108 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4379
dc.description.abstract Всебічний та гармонійний розвиток дитини виступає ключовим завданням сучасного дошкілля. В умовах інклюзивної освіти це має відношення до організації освітньо-виховного процесу дітей з порушеннями мовлення (Н. Гаврилова, С. Конопляста, Т. Сак, Н. Пахомова, М. Шеремет та ін.). Оскільки діти старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення переважно вступають до навчання в загальноосвітні школи, то вони потребують цілеспрямованої корекційно-розвивальної роботи щодо подолання загального недорозвитку мовлення та розвитку мислення, оскільки саме це стає запорукою успішного навчання у школі. Сьогодення вимагає формування особистості, здатної до творчої діяльності, творчого мислення під час вирішення практичних задач. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на розвиток творчого мислення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток творчого мислення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу