Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гудко, Леся Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T08:30:21Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T08:30:21Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гудко Л. В. Запобігання порушень голосу у педагогів освітніх закладів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Леся Володимирівна Гудко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4382 | |
dc.description.abstract | Порушення голосу виникає в найбільш працездатному віці – від 25 до 55 років. Ураховуючи дані фоніатричних досліджень, доходимо висновку, що в процесі професійної діяльності є два основних «критичних» періоди: перший, коли відбувається адаптація до голосового навантаження, що співпадає з першими трьома роками професійної роботи, а другий – з останніми, коли проблеми з голосом накопичуються. Незначне зниження рівня розповсюдженості порушень голосу між означеними періодами пояснюється тим, що в професії залишаються ці люди, голосовий апарат яких поступово адаптувався до рівня голосового навантаження. Високий рівень порушень голосу серед педагогів і стрімка тенденція до його зростання змушує детально вивчати причини, що спричиняють їхнє виникнення. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та в пошуку шляхів запобігання порушень голосу у педагогів освітніх закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Запобігання порушень голосу у педагогів освітніх закладів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |