Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мотреску, Марина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T08:47:54Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T08:47:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мотреску М. М. Розвиток комунікативних навичок молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами арттерапії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Марина Миколаївна Мотреску. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4386 | |
dc.description.abstract | Важливою умовою успішної соціалізації дітей з мовленнєвими порушеннями є спілкування. Адже, на думку Л. Виготського, мовлення виступає для дітей найважливішим засобом зв'язку з навколишнім світом, відкриває можливість до взаємодії з іншими, є джерелом інформації і розвитку мислення. Діти з тяжкими порушеннями мови зазнають труднощів в процесі формування стратегій спілкування в навколишньому світі. Відтак, з одного боку, діти з ТПМ проявляють знижену активність в будь-яких видах діяльності, що в свою чергу відбивається на недостатню сформованість їх комунікативних здібностей; з іншого боку, дефіцит в спілкуванні з оточуючими посилює наявні у них порушення когнітивної сфери і особистісного розвитку. Відсутність повноцінного спілкування у дітей цієї категорії стає причиною, що утруднює психічний розвиток дитини. Отже, високий рівень розвитку мовних навичок і комунікативних здібностей виступає запорукою успішної адаптації в соціумі, що визначає практичну значимість формування комунікативних здібностей з раннього віку. Все вищезазначене надає актуальність і соціальної значимості цього дослідження Мета дослідження – з’ясувати сутність та особливості розвитку комунікативних навичок молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами арттерапії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток комунікативних навичок молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами арттерапії | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |