dc.contributor.author |
Кудельницька, Наталія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-15T09:03:56Z |
|
dc.date.available |
2021-02-15T09:03:56Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Кудельницька Н. В. Особливості формування просодичних компонентів у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Наталія Василівна Кудельницька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4390 |
|
dc.description.abstract |
Голос є інструментом, що забезпечує емоційність і виразність мови, його розлади негативно впливають на комунікативні процеси, на формування нервово-психічного статусу і загального мовного розвитку дітей (Є. Алмазова, І. Єрмакова, Е. Лаврова, О. Орлова та ін.). Представляється актуальною проблема розробки комплексних програм вивчення і корекції стану просодичних компонентів мовлення, в тому числі з урахуванням рівня сформованості слухового самоконтролю. Відбір і систематизація методів обстеження дають можливість проводити об’єктивну оцінку порушення просодики у дошкільників з мовною патологією. Мета дослідження – визначити шляхи підвищення ефективності корекційно-логопедичної роботи з формування просодичної сторони мовлення у дошкільників з мовною патологією з урахуванням рівня слухового самоконтролю. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування просодичних компонентів у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |