Abstract:
Голос є інструментом, що забезпечує емоційність і виразність мови, його розлади негативно впливають на комунікативні процеси, на формування нервово-психічного статусу і загального мовного розвитку дітей (Є. Алмазова, І. Єрмакова, Е. Лаврова, О. Орлова та ін.). Представляється актуальною проблема розробки комплексних програм вивчення і корекції стану просодичних компонентів мовлення, в тому числі з урахуванням рівня сформованості слухового самоконтролю. Відбір і систематизація методів обстеження дають можливість проводити об’єктивну оцінку порушення просодики у дошкільників з мовною патологією. Мета дослідження – визначити шляхи підвищення ефективності корекційно-логопедичної роботи з формування просодичної сторони мовлення у дошкільників з мовною патологією з урахуванням рівня слухового самоконтролю.