ElarK-PNU

Формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей з загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горначова, Оксана
dc.date.accessioned 2021-02-15T13:49:40Z
dc.date.available 2021-02-15T13:49:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Горначова О. Формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Оксана Горначова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 108 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4404
dc.description.abstract Проблема формування лексико-семантичного мовлення дітей є досить складною і багатоаспектною. При вивченні особливостей лексики у дітей із мовленнєвою патологією перспективним і значущим є психолінгвістичний підхід, а також сучасні уявлення про процес розвитку лексики і різні аспекти її вивчення: про структуру значення слова і її розвиток в онтогенезі, про семантичні поля і особливості їх формування в онтогенезі. Науковцями доведено, що характерною ознакою дітей із ЗНМ є значні індивідуальні відмінності, які багато в чому обумовлені різним патогенезом (моторна, сенсорна алалія, ринолалія, дизартрія та ін.). Метою дослідження є теоретично обґрунтувати та експериментально вивчити та охарактеризувати специфіку розвитку лексико-семантичної сторони мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей з загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу