Abstract:
Проблема формування лексико-семантичного мовлення дітей є досить складною і багатоаспектною. При вивченні особливостей лексики у дітей із мовленнєвою патологією перспективним і значущим є психолінгвістичний підхід, а також сучасні уявлення про процес розвитку лексики і різні аспекти її вивчення: про структуру значення слова і її розвиток в онтогенезі, про семантичні поля і особливості їх формування в онтогенезі. Науковцями доведено, що характерною ознакою дітей із ЗНМ є значні індивідуальні відмінності, які багато в чому обумовлені різним патогенезом (моторна, сенсорна алалія, ринолалія, дизартрія та ін.). Метою дослідження є теоретично обґрунтувати та експериментально вивчити та охарактеризувати специфіку розвитку лексико-семантичної сторони мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення.