dc.contributor.author |
Свіржевська, Олена Романівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-15T14:03:23Z |
|
dc.date.available |
2021-02-15T14:03:23Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Свіржевська О. Р. Нейропсихологічний підхід у вивченні порушень психічної сфери у дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Олена Романівна Свіржевська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4407 |
|
dc.description.abstract |
Проблема діагностики особливостей психічної сфери у дітей з особливими освітніми потребами на сучасному етапі набула нових ознак і особливостей у зв’язку з реформою в галузі спеціальної освіти. Створено інклюзивні ресурсні центри, основною задачею яких визначено діагностику та корекцію порушень фізичної та психічної сфери у зазначеної категорії дітей. Мета дослідження: особливості застосування нейропсихологічного діагностичного інструментарію з метою визначення структури порушення пізнавальної діяльності у дітей з тяжкими порушеннями мовлення, як основи для формування індивідуальних відновлювальних навчальних програм. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Нейропсихологічний підхід у вивченні порушень психічної сфери у дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |