Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Коцар, Олеся | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T14:13:16Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T14:13:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Коцар О. Психокорекція негативних емоційних переживань у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення у процесі гри: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Олеся Коцар. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4409 | |
dc.description.abstract | Нероздільною складовою нервового та психічного здоров’я дитини дошкільного віку є її емоційна сфера, яка забезпечує роботу пізнавальних процесів. На емоційну складову величезний вплив має зовнішні обставини (сім’я, колектив та ін.), які формують внутрішній стан дитини. Недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку має пряму залежність з проявами їх емоційних переживань. Соціальна та психолого-педагогічна значущість проблеми, необхідність подальшого розширення теоретичних і експериментальних досліджень особливостей особистісного розвитку дітей дошкільного віку, що мають порушення в мовленнєвому розвитку. Мета дослідження – визначити та обґрунтувати методи навчально-корекційної роботи, спрямованої на формування позитивних емоційних якостей у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психокорекція негативних емоційних переживань у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення у процесі гри | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |