Abstract:
Нероздільною складовою нервового та психічного здоров’я дитини дошкільного віку є її емоційна сфера, яка забезпечує роботу пізнавальних процесів. На емоційну складову величезний вплив має зовнішні обставини (сім’я, колектив та ін.), які формують внутрішній стан дитини. Недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку має пряму залежність з проявами їх емоційних переживань. Соціальна та психолого-педагогічна значущість проблеми, необхідність подальшого розширення теоретичних і експериментальних досліджень особливостей особистісного розвитку дітей дошкільного віку, що мають порушення в мовленнєвому розвитку. Мета дослідження – визначити та обґрунтувати методи навчально-корекційної роботи, спрямованої на формування позитивних емоційних якостей у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення.