Короткий опис(реферат):
Своєчасне оволодіння мовленням – основа розумового розвитку дитини, запорука її повноцінного спілкування з навколишнім світом. Правильна, виразна мова дає дитині можливість максимально широко користуватися нею, як засобом спілкування, що сприяє формуванню особистості дитини в цілому. В той же час формування логічних і математичних уявлень, а в подальшому знань, умінь і навичок тісно пов’язане з мовленнєвим розвитком дошкільників, але часто і не залежить від нього. Необхідно відзначити, що розвиток математичних знань, умінь і навичок у дітей з порушеннями мовлення дослідженні недостатньо. Формування цілісної системи математичних знань у дітей цієї групи присвячені дослідження Є. Афанасьєвої, Н. Гаврилової,Г. Градової, О. Даниленкової, Л. Лісової, К. Піменової, Н. Сінопальнікової, Л. Спірової, В. Тарасун, Л. Томме, Л. Цвєткової, Л. Шипіциної та інших. Мета наукової роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити рівень сформованості елементарних логіко-математичних уявлень у дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку шляхом використання спеціальних дидактичних засобів.