dc.contributor.author |
Мигаль, Ольга Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-16T08:50:54Z |
|
dc.date.available |
2021-02-16T08:50:54Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Мигаль О. М. Особливості формування просторового сприймання у дітей з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Ольга Михайлівна Мигаль. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 72 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4411 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти актуальним є питання розробки науково обґрунтованих методів корекції пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Специфічні особливості розвитку мовленнєвої сфери у дітей з порушеннями мовлення обумовлюють і специфіку формування когнітивної сфери, що включає просторові уявлення та сприймання. Аналіз літературних даних дає підставу стверджувати, що, незважаючи на інтерес до проблеми, на наявність різноманітних наукових досліджень і методичних розробок, що так чи інакше торкаються досліджуваної нами проблеми, до теперішнього часу не склалося цілісного бачення проблеми формування просторових уявлень у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та розробити методику формування просторового сприймання у дітей з загальним недорозвиненням мовлення, а також апробувати її на практиці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування просторового сприймання у дітей з загальним недорозвиненням мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |