Аннотации:
На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти актуальним є питання розробки науково обґрунтованих методів корекції пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Специфічні особливості розвитку мовленнєвої сфери у дітей з порушеннями мовлення обумовлюють і специфіку формування когнітивної сфери, що включає просторові уявлення та сприймання. Аналіз літературних даних дає підставу стверджувати, що, незважаючи на інтерес до проблеми, на наявність різноманітних наукових досліджень і методичних розробок, що так чи інакше торкаються досліджуваної нами проблеми, до теперішнього часу не склалося цілісного бачення проблеми формування просторових уявлень у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та розробити методику формування просторового сприймання у дітей з загальним недорозвиненням мовлення, а також апробувати її на практиці.