ElarK-PNU

Розвиток навичок комунікації та взаємодії у дітей з заїканням

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сметанюк, Ольга
dc.date.accessioned 2021-02-16T09:02:59Z
dc.date.available 2021-02-16T09:02:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сметанюк О. Розвиток навичок комунікації та взаємодії у дітей з заїканням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Ольга Сметанюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4413
dc.description.abstract Проблема заїкання ‒ одна з найбільш складних в теорії і практиці логопедії. З’являючись в дошкільному віці, це порушення мовлення ускладнює вироблення комунікативних навичок, негативно позначається на формуванні особистості. Для заїкання характерним є те, що в одних ситуаціях воно проявляється в більшій мірі, в інших ‒ в меншій, або не проявляється зовсім. Мовлення ‒ це складна функціональна система, компоненти якої змінюються в залежності від цілей і мотивів діяльності, від ситуації, від уміння ставити комунікативні завдання і вибудовувати програму спілкування. Крім того, характер мови залежить від особистісних особливостей мовця, від його нервово‒психічного стану. Різноманітні і змінюються прояви заїкання створюють додаткові труднощі в роботі щодо її подолання. Мета дослідження ‒ вивчення розвитку навичок комунікації дітей з заїканням та покращення їх взаємодії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток навичок комунікації та взаємодії у дітей з заїканням uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу