dc.contributor.author |
Оніщук, Наталія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-16T09:06:25Z |
|
dc.date.available |
2021-02-16T09:06:25Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Оніщук Н. І. Дидактичні ігри як засіб підготовки дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання в школі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Наталія Іванівна Оніщук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 73 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4414 |
|
dc.description.abstract |
Дошкільна освіта є ланкою галузі освіти, що виконує фундаментальну роль для подальшого розвитку дітей та має на меті підготовку їх до навчання у школі. Одним із основних завдань дошкільної освіти є формування особистості дитини, набуття нею соціального досвіду, розвиток її творчих здібностей. Основних чинником повноцінного становлення в дошкільному дитинстві є мовленнєвий розвиток дитини, що визначає рівень сформованості потреб та інтересів, пізнавальних і соціальних мотивів, знань, умінь і навичок дошкільнят, що є фундаментом їх особистісної культури та подальшого розвитку під час навчання у школі. Мета дослідження – з’ясувати сутність та особливості застосування дидактичних ігор як засобу підготовки дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання в школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Дидактичні ігри як засіб підготовки дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання в школі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |