Abstract:
Дошкільна освіта є ланкою галузі освіти, що виконує фундаментальну роль для подальшого розвитку дітей та має на меті підготовку їх до навчання у школі. Одним із основних завдань дошкільної освіти є формування особистості дитини, набуття нею соціального досвіду, розвиток її творчих здібностей. Основних чинником повноцінного становлення в дошкільному дитинстві є мовленнєвий розвиток дитини, що визначає рівень сформованості потреб та інтересів, пізнавальних і соціальних мотивів, знань, умінь і навичок дошкільнят, що є фундаментом їх особистісної культури та подальшого розвитку під час навчання у школі. Мета дослідження – з’ясувати сутність та особливості застосування дидактичних ігор як засобу підготовки дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання в школі.