dc.contributor.author |
Осіпова, Альона Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-16T09:11:35Z |
|
dc.date.available |
2021-02-16T09:11:35Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Осіпова А. С. Особливості формування фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Альона Сергіївна Осіпова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4415 |
|
dc.description.abstract |
При розгляді причин порушень доцільним є еволюційно-динамічний підхід, який полягає в аналізі самого процесу виникнення порушення, моніторингу закономірностей загального і мовленнєвого розвитку на кожній віковій стадії. До фонематичних процесів відносять: фонематичне сприймання, фонематичний аналіз та синтез, фонематичний контроль та фонематичні уявлення. Фонематичні процеси допомагають дитині тонко «відчувати» і розрізняти звуки на слух у чужому та власному мовленні, відбирати та диференціювати їх, а також не плутати під час вимови. Проблема формування фонематичних процесів у дітей із загальним недорозвитком мовлення була і залишається актуальною для логопедичної практики, що зумовило вибір теми дипломної роботи: «Особливості формування фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення». Мета дослідження: обґрунтувати і розробити методику проведення занять з використанням ігор та ігрових прийомів, спрямованих на розвиток і корекцію фонематичних процесів у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення третього рівня. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |