Аннотации:
При розгляді причин порушень доцільним є еволюційно-динамічний підхід, який полягає в аналізі самого процесу виникнення порушення, моніторингу закономірностей загального і мовленнєвого розвитку на кожній віковій стадії. До фонематичних процесів відносять: фонематичне сприймання, фонематичний аналіз та синтез, фонематичний контроль та фонематичні уявлення. Фонематичні процеси допомагають дитині тонко «відчувати» і розрізняти звуки на слух у чужому та власному мовленні, відбирати та диференціювати їх, а також не плутати під час вимови. Проблема формування фонематичних процесів у дітей із загальним недорозвитком мовлення була і залишається актуальною для логопедичної практики, що зумовило вибір теми дипломної роботи: «Особливості формування фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення». Мета дослідження: обґрунтувати і розробити методику проведення занять з використанням ігор та ігрових прийомів, спрямованих на розвиток і корекцію фонематичних процесів у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення третього рівня.