Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Осіпова, Альона Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T09:11:35Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T09:11:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Осіпова А. С. Особливості формування фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Альона Сергіївна Осіпова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4415 | |
dc.description.abstract | При розгляді причин порушень доцільним є еволюційно-динамічний підхід, який полягає в аналізі самого процесу виникнення порушення, моніторингу закономірностей загального і мовленнєвого розвитку на кожній віковій стадії. До фонематичних процесів відносять: фонематичне сприймання, фонематичний аналіз та синтез, фонематичний контроль та фонематичні уявлення. Фонематичні процеси допомагають дитині тонко «відчувати» і розрізняти звуки на слух у чужому та власному мовленні, відбирати та диференціювати їх, а також не плутати під час вимови. Проблема формування фонематичних процесів у дітей із загальним недорозвитком мовлення була і залишається актуальною для логопедичної практики, що зумовило вибір теми дипломної роботи: «Особливості формування фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення». Мета дослідження: обґрунтувати і розробити методику проведення занять з використанням ігор та ігрових прийомів, спрямованих на розвиток і корекцію фонематичних процесів у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення третього рівня. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |