Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Рябець, Єлизавета Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T09:22:20Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T09:22:20Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Рябець Є. М. Формування адекватної самооцінки у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Єлизавета Миколаївна Рябець. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4418 | |
dc.description.abstract | Розвиток гармонійної особистості є складним багатоступеневим процесом, ускладнювати який можуть різноманітні негативні чинники. Одним з них є порушення мовленнєвої діяльності, які негативно впливають на усі сторони особистості дитини, зокрема, на самосвідомість, важливою ланкою якої виступає самооцінка. Особливо цей вплив помітний та вагомий у період дошкільного дитинства, коли починається активне усвідомлення дитиною власного "Я", формується початкова оцінка власної особистості на основі оцінки оточуючих: батьків, педагогічного колективу, однолітків, друзів, тощо. Порушення мовленнєвого розвитку можуть стати перешкоджаючим фактором до встановлення позитивного контакту між дошкільником та його оточенням, що, в свою чергу, призводить до негативних емоційних переживань та формування неадекватної самооцінки. Мета дослідження – розробка та апробація методів навчально-корекційної роботи, що спрямована на формування адекватної самооцінки у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування адекватної самооцінки у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |