dc.contributor.author |
Сеньо, Неля Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-16T09:34:42Z |
|
dc.date.available |
2021-02-16T09:34:42Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Сеньо Н. В. Особливості організації співпраці логопеда з батьками: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Неля Віталіївна Сеньо. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 95 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4421 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку суспільства кількість дітей, які мають мовленнєві порушення, збільшилася порівняно з попереднім десятиліттям і має тенденцію до подальшого зростання. Сучасний етап розвитку спеціальної педагогіки та психології характеризується пошуком нових шляхів соціальної адаптації дітей з психічними та фізичними проблемами. Значних успіхів у соціалізації дитини з особливими освітніми потребами може бути досягнуто лише за активної участі в цьому процесі сім’ї, і в першу чергу батьків. Вчені підкреслюють важливу роль родини у процесі корекційно-розвивальному впливу на дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення, і вважають що правильна організація сімейного виховання таких дітей є однією з умов створення для них сприятливого середовища. Також дослідники вважають необхідним підвищення психолого-педагогічної культури батьків. Найважливішими передумовами для підвищення ефективності роботи науковці називають формування в батьків мотивованого ставлення до корекційної роботи, підвищення логопедичних знань та активне включення в цей процес. Мета дослідження ‒ на основі аналізу спеціальної психолого-педагогічної літератури визначити теоретичні й методичні основи особливостей організації співпраці логопеда з батьками дітей із тяжкими порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості організації співпраці логопеда з батьками |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |