Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сеньо, Неля Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T09:34:42Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T09:34:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Сеньо Н. В. Особливості організації співпраці логопеда з батьками: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Неля Віталіївна Сеньо. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4421 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку суспільства кількість дітей, які мають мовленнєві порушення, збільшилася порівняно з попереднім десятиліттям і має тенденцію до подальшого зростання. Сучасний етап розвитку спеціальної педагогіки та психології характеризується пошуком нових шляхів соціальної адаптації дітей з психічними та фізичними проблемами. Значних успіхів у соціалізації дитини з особливими освітніми потребами може бути досягнуто лише за активної участі в цьому процесі сім’ї, і в першу чергу батьків. Вчені підкреслюють важливу роль родини у процесі корекційно-розвивальному впливу на дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення, і вважають що правильна організація сімейного виховання таких дітей є однією з умов створення для них сприятливого середовища. Також дослідники вважають необхідним підвищення психолого-педагогічної культури батьків. Найважливішими передумовами для підвищення ефективності роботи науковці називають формування в батьків мотивованого ставлення до корекційної роботи, підвищення логопедичних знань та активне включення в цей процес. Мета дослідження ‒ на основі аналізу спеціальної психолого-педагогічної літератури визначити теоретичні й методичні основи особливостей організації співпраці логопеда з батьками дітей із тяжкими порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості організації співпраці логопеда з батьками | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |