DSpace Repository

Використання елементів патріотизму у виховному процесі дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку

Show simple item record

dc.contributor.author Барецька, Тетяна Віталіївна
dc.date.accessioned 2021-02-16T09:51:37Z
dc.date.available 2021-02-16T09:51:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Барецька Т. В. Використання елементів патріотизму у виховному процесі дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Тетяна Віталіївна Барецька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 118 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4423
dc.description.abstract В даний час є великий контингент дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мови (ЗНМ), для яких не виявлено і не обґрунтовані з позицій сучасних наукових досягнень сутнісні характеристики процесу формування основ патріотичного виховання дошкільників з порушеннями мовлення. Недостатньо визначені і не досліджені в практичній діяльності педагогічні умови, що детермінують дане явище. Діти з ЗНМ відчувають значні труднощі в мовленнєвій діяльності, які носять багатоаспектний характер: несформованість почуття мовлення; нездатність до побудови розгорнутих висловлювань; інертність у виборі мовних засобів, обумовлену недоліками когнітивно-мовленнєву діяльність. Патріотичне виховання, будучи важливою і невід’ємною складовою духовно-морального розвитку особистості дитини з недорозвиненням мовлення, може і повинно служити засобом в корекційно-розвивальній роботі з даною категорією дітей. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально визначити педагогічні умови для патріотичного виховання дітей з порушеннями мовлення в дошкільних установах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання елементів патріотизму у виховному процесі дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account