dc.contributor.author |
Барецька, Тетяна Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-16T09:51:37Z |
|
dc.date.available |
2021-02-16T09:51:37Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Барецька Т. В. Використання елементів патріотизму у виховному процесі дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Тетяна Віталіївна Барецька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 118 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4423 |
|
dc.description.abstract |
В даний час є великий контингент дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мови (ЗНМ), для яких не виявлено і не обґрунтовані з позицій сучасних наукових досягнень сутнісні характеристики процесу формування основ патріотичного виховання дошкільників з порушеннями мовлення. Недостатньо визначені і не досліджені в практичній діяльності педагогічні умови, що детермінують дане явище. Діти з ЗНМ відчувають значні труднощі в мовленнєвій діяльності, які носять багатоаспектний характер: несформованість почуття мовлення; нездатність до побудови розгорнутих висловлювань; інертність у виборі мовних засобів, обумовлену недоліками когнітивно-мовленнєву діяльність. Патріотичне виховання, будучи важливою і невід’ємною складовою духовно-морального розвитку особистості дитини з недорозвиненням мовлення, може і повинно служити засобом в корекційно-розвивальній роботі з даною категорією дітей. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально визначити педагогічні умови для патріотичного виховання дітей з порушеннями мовлення в дошкільних установах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Використання елементів патріотизму у виховному процесі дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |