ElarK-PNU

Формування адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку із стертою формою дизартрії засобами графічних розповідей (комікси)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гордєєва-Жарківська, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-02-16T10:10:09Z
dc.date.available 2021-02-16T10:10:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гордєєва-Жарківська Т. М. Формування адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку із стертою формою дизартрії засобами графічних розповідей (комікси): магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Тетяна Михайлівна Гордєєва-Жарківська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4424
dc.description.abstract Дошкільний вік займає особливе місце в житті дитини. У цьому віці опановується навчальна діяльність, яка є одним з головних факторів, що впливає на самооцінку дітей. Актуальність теми зумовлена тим, що кількість дітей, що мають порушення мовлення, з кожним роком збільшується. Дитина в період дошкільного віку починає себе усвідомлювати. Мовленнєва активність дитини слугує для неї інструментом засвоєння форм, видів, норм поведінки, при цьому дошкільник починає оцінювати себе та свою поведінку. Таке порушення як стерта форма дизартрії тягне за собою не лише порушення мовлення, але й певні порушення в уявленні про себе, такі діти не можуть критично оцінювати свої дії. Мета: розробити корекційно-розвиткову програму формування адекватної самооцінки у дітей із стертою формою дизартрії старшого дошкільного віку на основі коміксу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку із стертою формою дизартрії засобами графічних розповідей (комікси) uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу