Аннотации:
Дошкільний вік займає особливе місце в житті дитини. У цьому віці опановується навчальна діяльність, яка є одним з головних факторів, що впливає на самооцінку дітей. Актуальність теми зумовлена тим, що кількість дітей, що мають порушення мовлення, з кожним роком збільшується. Дитина в період дошкільного віку починає себе усвідомлювати. Мовленнєва активність дитини слугує для неї інструментом засвоєння форм, видів, норм поведінки, при цьому дошкільник починає оцінювати себе та свою поведінку. Таке порушення як стерта форма дизартрії тягне за собою не лише порушення мовлення, але й певні порушення в уявленні про себе, такі діти не можуть критично оцінювати свої дії. Мета: розробити корекційно-розвиткову програму формування адекватної самооцінки у дітей із стертою формою дизартрії старшого дошкільного віку на основі коміксу.