Репозиторий Dspace

Особливості розвитку уваги у молодших школярів з особливими освітніми потребами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бернацька, Світлана Василівна
dc.date.accessioned 2021-02-19T07:43:28Z
dc.date.available 2021-02-19T07:43:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бернацька С. В. Особливості розвитку уваги у молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Василівна Бернацька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4473
dc.description.abstract Запровадження інклюзивного навчання вимагає від вчителів загальноосвітньої підготовки урахування у навчально-виховному процесі особливостей дітей з різними категоріями освітніх потреб. Однією із поширених проблем у навчанні дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії є відсутність у вчителів системних знань про особливості протікання психічних процесів та специфіку врахування цього показника у навчальній діяльності. Оскільки для всіх категорій дітей із особливими освітніми потребами є характерним зниження пізнавальної діяльності та значно більший взаємозв’язок психічних процесів та функцій, ніж у дітей з типовим розвитком, тому врахування їхньої специфіки у навчальній діяльності є надзвичайно актуальним для теорії та практики інклюзивного навчання. Одним із провідних психічних процесів у навчанні молодших школярів, як з типовим розвитком, так із особливими освітніми потребами, є увага, завдяки якій забезпечується спрямованість пізнавальних процесів та якість засвоєння навчального матеріалу. Мета дослідження – здійснити порівняльний аналіз особливостей розвитку уваги у молодших школярів з різними категоріями освітніх потреб. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості розвитку уваги у молодших школярів з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись