Аннотации:
Запровадження інклюзивного навчання вимагає від вчителів загальноосвітньої підготовки урахування у навчально-виховному процесі особливостей дітей з різними категоріями освітніх потреб. Однією із поширених проблем у навчанні дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії є відсутність у вчителів системних знань про особливості протікання психічних процесів та специфіку врахування цього показника у навчальній діяльності. Оскільки для всіх категорій дітей із особливими освітніми потребами є характерним зниження пізнавальної діяльності та значно більший взаємозв’язок психічних процесів та функцій, ніж у дітей з типовим розвитком, тому врахування їхньої специфіки у навчальній діяльності є надзвичайно актуальним для теорії та практики інклюзивного навчання. Одним із провідних психічних процесів у навчанні молодших школярів, як з типовим розвитком, так із особливими освітніми потребами, є увага, завдяки якій забезпечується спрямованість пізнавальних процесів та якість засвоєння навчального матеріалу. Мета дослідження – здійснити порівняльний аналіз особливостей розвитку уваги у молодших школярів з різними категоріями освітніх потреб.