Abstract:
Молодь з особливими освітніми потребами часто не може адекватно реагувати на економічні зміни та зміни на ринку праці у державі через власні особливості психофізичного розвитку та відсутність реальної зацікавленості в ній більшості роботодавців. Тому велика кількість людей з інвалідністю не можуть працевлаштуватись через те, що отримані ними спеціальності не є конкурентоспроможними та затребуваними на сучасному ринку праці. Втім молодь з особливими освітніми потребами може бути достатнім потенціалом держави й суспільства щодо зменшення дефіциту багатьох спеціальностей. Тому на сучасному етапі розвитку спеціальної освіти особливої уваги потребує питання організації профорієнтаційної роботи з учнями, які мають особливі освітні потреби, в тому числі, з інтелектуальними порушеннями. Профорієнтаційна робота для цієї категорії осіб займає провідне місце в освітньому процесі. Мета дослідження – розробити та експериментально апробувати методичне забезпечення профорієнтаційної роботи старшокласників з інтелектуальними порушеннями.