dc.contributor.author |
Попович, Діана Едуардівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-19T08:20:56Z |
|
dc.date.available |
2021-02-19T08:20:56Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Попович Д. Е. Особливості профорієнтаційної роботи з школярами з інтелектуальними порушеннями в спеціальному закладі середньої освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Едуардівна Попович. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 127 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4477 |
|
dc.description.abstract |
Молодь з особливими освітніми потребами часто не може адекватно реагувати на економічні зміни та зміни на ринку праці у державі через власні особливості психофізичного розвитку та відсутність реальної зацікавленості в ній більшості роботодавців. Тому велика кількість людей з інвалідністю не можуть працевлаштуватись через те, що отримані ними спеціальності не є конкурентоспроможними та затребуваними на сучасному ринку праці. Втім молодь з особливими освітніми потребами може бути достатнім потенціалом держави й суспільства щодо зменшення дефіциту багатьох спеціальностей. Тому на сучасному етапі розвитку спеціальної освіти особливої уваги потребує питання організації профорієнтаційної роботи з учнями, які мають особливі освітні потреби, в тому числі, з інтелектуальними порушеннями. Профорієнтаційна робота для цієї категорії осіб займає провідне місце в освітньому процесі. Мета дослідження – розробити та експериментально апробувати методичне забезпечення профорієнтаційної роботи старшокласників з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості профорієнтаційної роботи з школярами з інтелектуальними порушеннями в спеціальному закладі середньої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |