Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Попович, Діана Едуардівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-19T08:20:56Z | |
dc.date.available | 2021-02-19T08:20:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Попович Д. Е. Особливості профорієнтаційної роботи з школярами з інтелектуальними порушеннями в спеціальному закладі середньої освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Едуардівна Попович. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 127 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4477 | |
dc.description.abstract | Молодь з особливими освітніми потребами часто не може адекватно реагувати на економічні зміни та зміни на ринку праці у державі через власні особливості психофізичного розвитку та відсутність реальної зацікавленості в ній більшості роботодавців. Тому велика кількість людей з інвалідністю не можуть працевлаштуватись через те, що отримані ними спеціальності не є конкурентоспроможними та затребуваними на сучасному ринку праці. Втім молодь з особливими освітніми потребами може бути достатнім потенціалом держави й суспільства щодо зменшення дефіциту багатьох спеціальностей. Тому на сучасному етапі розвитку спеціальної освіти особливої уваги потребує питання організації профорієнтаційної роботи з учнями, які мають особливі освітні потреби, в тому числі, з інтелектуальними порушеннями. Профорієнтаційна робота для цієї категорії осіб займає провідне місце в освітньому процесі. Мета дослідження – розробити та експериментально апробувати методичне забезпечення профорієнтаційної роботи старшокласників з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості профорієнтаційної роботи з школярами з інтелектуальними порушеннями в спеціальному закладі середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |