dc.contributor.author |
Троян, Ольга Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-19T08:43:18Z |
|
dc.date.available |
2021-02-19T08:43:18Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Троян О. О. Особливості психологічної готовності дітей з інтелектуальними порушеннями до навчання у школі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Олегівна Троян. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 99 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4480 |
|
dc.description.abstract |
Формування психологічної готовності дитини до навчання в школі є одним з пріоритетних завдань дошкільного виховання. У роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями ця проблема є особливо актуальною, зважаючи на особливості психофізичного розвитку цих дошкільників. Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються низьким рівнем пізнавальної активності, що є первинним у структурі їхнього порушення. Це обумовлює пасивність у пізнанні оточуючого світу, поверхневість пізнавальних, соціальних інтересів, недорозвиток мотивації навчання, що негативно позначається на навчальній діяльності. Як результат у багатьох дітей відзначається шкільна дезадаптація, для попередження виникнення якої необхідно формувати психологічну готовність дітей до навчання. Мета дослідження – визначити рівень психологічної готовності дітей з інтелектуальними порушеннями до навчання у школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості психологічної готовності дітей з інтелектуальними порушеннями до навчання у школі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |