Аннотации:
Формування психологічної готовності дитини до навчання в школі є одним з пріоритетних завдань дошкільного виховання. У роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями ця проблема є особливо актуальною, зважаючи на особливості психофізичного розвитку цих дошкільників. Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються низьким рівнем пізнавальної активності, що є первинним у структурі їхнього порушення. Це обумовлює пасивність у пізнанні оточуючого світу, поверхневість пізнавальних, соціальних інтересів, недорозвиток мотивації навчання, що негативно позначається на навчальній діяльності. Як результат у багатьох дітей відзначається шкільна дезадаптація, для попередження виникнення якої необхідно формувати психологічну готовність дітей до навчання. Мета дослідження – визначити рівень психологічної готовності дітей з інтелектуальними порушеннями до навчання у школі.