dc.contributor.author |
Якимчук, Христина Ярославівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-19T08:52:51Z |
|
dc.date.available |
2021-02-19T08:52:51Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Якимчук Х. Я. Профорієнтаційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Ярославівна Якимчук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 77 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4483 |
|
dc.description.abstract |
Проблема професійної орієнтації учнів з особливими освітніми потребами є достатньо актуальною, оскільки в сучасних соціально-економічних умовах випускник повинен бути сформованою особистістю, яка здатна приймати рішення щодо вибору професії, реалізації свого потенціалу в житті у відповідності до потреб ринку праці, власних інтересів, здібностей та нахилів. Підготовка учнів з особливими освітніми потребами до майбутньої трудової діяльності та їхнє працевлаштування ускладнюються через відсутність методик експертизи трудових можливостей та професійної орієнтації, заснованих на психофізичній діагностиці в умовах інклюзивного навчання. Низький рівень готовності учнів до праці обумовлений також недостатньою ефективністю організації профорієнтаційної роботи та відсутністю професійно-трудового навчання в інклюзивному закладі загальної середньої освіти. Мета дослідження - розробити педагогічні умови здійснення профорієнтаційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Профорієнтаційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |