Abstract:
Проблема професійної орієнтації учнів з особливими освітніми потребами є достатньо актуальною, оскільки в сучасних соціально-економічних умовах випускник повинен бути сформованою особистістю, яка здатна приймати рішення щодо вибору професії, реалізації свого потенціалу в житті у відповідності до потреб ринку праці, власних інтересів, здібностей та нахилів. Підготовка учнів з особливими освітніми потребами до майбутньої трудової діяльності та їхнє працевлаштування ускладнюються через відсутність методик експертизи трудових можливостей та професійної орієнтації, заснованих на психофізичній діагностиці в умовах інклюзивного навчання. Низький рівень готовності учнів до праці обумовлений також недостатньою ефективністю організації профорієнтаційної роботи та відсутністю професійно-трудового навчання в інклюзивному закладі загальної середньої освіти. Мета дослідження - розробити педагогічні умови здійснення профорієнтаційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі освіти.