dc.contributor.author |
Селезньова, Богдана Богданівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-22T13:11:11Z |
|
dc.date.available |
2021-02-22T13:11:11Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Селезньова Б. Б. Корекція психофізичного розвитку підлітків з порушеннями інтелекту засобами плавання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Богдана Богданівна Селезньова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4501 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти відбувається переосмислення концептуальних підходів до навчання і виховання дітей та підлітків, які мають психофізичні вади, та змісту їх корекційного навчання. Плавання, з огляду на вплив водного середовища, є важливою складовою системи фізичного виховання учнів спеціальних шкіл усіх видів. На необхідності його використання у навчально-виховній роботі з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку наголошували у своїх працях Н.Г. Байкіна. У дослідженнях В.С. Автандиляна, В.В. Кім, С.Б. Раку, Є.С. Черник доведено позитивний вплив плавання на загальний психофізичний розвиток учнів. Природно, що стан здоров’я, загального фізичного розвитку учнів є важливою передумовою підготовки їх до майбутньої трудової діяльності. Саме тому важливим завданням фізичного виховання дітей з порушеннями інтелекту є фізичне оздоровлення, створення умов для корекції недоліків фізичного розвитку та загартування організму. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити методику корекційних занять із плавання, що сприяють психофізичному розвитку підлітків з порушеннями інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція психофізичного розвитку підлітків з порушеннями інтелекту засобами плавання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |